• pewne szacunki

    A co wy myślicie skąd oni biorą na to wszystko.Przybylo nam w dwa lata kilka milionow pobierających i ciągle przybywa.To są dodatkowe miliardy skąd ktoś powie UE no nie oni płacą maks 100 dolarów miesięcznie a resztę kto dokłada przecież to nawet nie pokrywa 500plus a zaraz 800 plus.Nie wiem czy to jest sprawdzanie narodu Polskiego ile jeszcze zniosą albo chcą nas wypędzić na torby i podwójny podatek.Ludzie zostali wciągnięci w grę którą zafundował im rząd poprzez naciski z UE... Nasza władza i firmy energetyczne zamiast ponieść koszty inwestycji OZE przerzucili to na odbiorców zarazem na prosumentów. Prosument płaci za tą utopię a w rzeczywistości ten Wasz prąd jest nikomu nie potrzebny bo napięcie z Waszych paneli nie przejdzie dalej niż najbliższy transformator... Kurtyna!A gdzie jest podstawa rozliczenia. Do faktóry powinna być dodane rozliczenie. Nie  https://udraznianie.ovh/wuko/  pokazują na jakiej zasadzie to rozliczyli, a to już jest niezgodne z zasadami rachunkowości.

    pewne szacunki

    Jak tacy mądrzy nie dają klientowi na papierze podstawe rozliczenia. Obecnie to z Fotowoltaiki odzysk wynosi 20% czyli płacę 1zł a sprzedaję im prąd za 20 groszy. To jest zwykłe oszustwoKolejni, po frankowiczach i getbackach, biznesmeni - ełropejczycy z wyciągniętą rękę po dotacyjne wsparcie z pieniędzy podatnika. Oni nic nie słyszeli, nie widzieli, nie wiedzieli, nikt im nie powiedział, a przecież oni chcieli tylko dużo zarobić.w starym systemie prosument miał do wykorzystania 80% tego co wyprodukowały panele, 20% brał zakład energetyczny i to było korzystne dla obu stron. Ja jestem na nowych zasadach i za prąd który wyprodukuje moja PV dostaje 0,30-0,40 zł za 1 kWh, z drugiej strony Operator kasuje mnie 0,84 zł za 1 kWh które mi sprzedają. W dużym skrócie - według mnie złodziejstwo w biały dzień. Zobaczymy czy nowy rząd, tak jak obiecali, weźmie się za ten temat tak samo ostro jak za TVP bo mnie polityka i propaganda nie interesują ale to co muszę wyłożyć z własnej kieszeni to jak najbardziej.Ale przecież tylko głupiec może wierzyć w to ze fotowoltaika to jest przyszlość co z tego że latem i to tylko w dzień  wuko Warszawa  wyprodukujesz energię z nadwyżką skoro energii nie da się zmagazynować. Zimą i w nocy trzeba tą enegię wyprodukować i nie da się elektrowni odpalać skokowo. One muszą działać cały czas. Czyli te nadwyżki z fotowoltaiki idą poprostu w piach dlatego ceny odkupu są takie niskie. Naprawdę śmieszą mnie ludzie którzy twierdzą że to nie sprawiedliwe. Najpierw proszę wrócić do podstawówki na fizykę a potem dopiero proszę pisać w internecie.Przepraszam ale sprzedawca energii elektrycznej pobiera od Ciebie więcej niż 0,84 PLN/kWh. Zsumuj wszystkie składniki faktury i podziel przez ilość kupionego o sprzedawcy prądu. Tak na moje oko to wyjdzie ponad 1,10PLN/kWh chyba, że płacisz tylko za dostarczony prąd.Jesli tak to jesteś szczęśliwcem! Dla mnie to by było dziwne ze jakąkolwiek spolka która przekazuje prąd będzie to robić za darmo. A takie oczekiwania mają wszyscy ci co pozakładali panele. Założyłem panele więc dlaczego mam płacić no dlaczego przecież Tauron i Energa to instytucje charytatywne Mam fotowoltaikę na nowych zasadach i rozliczenia z Tauronem to są jakieś czary-mary. Jedyne co wiem to ile energii zużyłem bo to wynika z licznika, ale ile energii ode mnie Tauron kupił i za ile to jest to chyba jakaś tajemnica państwowa. Raz coś dopłacam, potem mi coś zwracają, jeden wielki chaos.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :